zondag 5 augustus 2007

Y helo thar!

Hallo lieve mensen!

Indien jullie mij willen bereiken tijdens mijn verblijf in Japan, wat zal duren van 27 augustus tot 30 november, dan kunnen jullie me mailen op c_wortmann [at] hotmail [punt] com* of gezellig hier een berichtje achterlaten! Ik zal mijn best doen om hier zo veel mogelijk te schrijven maar dat zal ook erg afhangen van de beschikbaarheid van internet, dus dat is nog een beetje afwachten.

Mijn adres zal zijn:

University of Tsukuba
1-1-1 Tennodai
Tsukuba-shi Ibaraki-ken
305-8577 JAPAN

SVP GEEN POST NAAR DIT ADRES STUREN!!!

Als je iets met de post wil sturen, mail me dan even voor mijn persoonlijke adres.

of voor de avontuurlijke lui onder ons:

〒305-8577 
茨城県つくば市天王台1-1-1
筑波大学

Informatie over een mogelijk telefoonnummer volgt nog.

* spaties verwijderen en "[at]" vervangen door de apestaart "@", en "[punt]" vervangen door een punt "." - dit ter bestrijding van spambots

Geen opmerkingen: