donderdag 6 september 2007

Victoire!


Ik heb het gevecht met de Japanse pc's gewonnen en de eerste foto's staan online (zie de link 'Fotoalbum' aan de rechterkant). Het zijn gewoon wat random foto's van o.a. karaoke en lekker eten, maar er volgen er snel meer! Ik zal ook foto's maken van de campus hier, dan krijgen jullie een beetje een idee hoe het er hier uitziet.

Er komt vanavond een tyfoon hier (tyfoon Fitow) dus ik zit lekker veilig binnen vanavond. M'n eerste paraplu is al gesneuveld in de wind vandaag!

---

So, I finally managed to upload some photo's to my photoalbum (see the link on the right side) - these Japanese computers can be quite complicated at times. They are just some random pics of our karaoke adventure and some delicious food. I will make photo's of the campus soon, so you can see what it looks like around here.

There's a tyfoon coming our way (it's called Fitow), so tonight I will be safe and dry in my room. The wind already claimed the life of my first umbrella ;_;

--

Ps. Sistah, succes met je gesprek vandaag! Ik duim voor je!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Sistah!

heb je de tyfoon overleefd? Bruut dat ze meteen je plu slopen. Echt niet hip.
Die foto's met eten zijn zóóó gemeen (tenminste, dat waren ze voor ik buikgriep kreeg, maar je snapt wat ik bedoel ;p)Echt hartsikke leuk dat we nu ook met foto's een beetje kunnen zien wat je daar zoal meemaakt.
Wat heb je gezongen met karaoke???

Liefs,
Gerlinduh

PS.gesprek ging goed! Morgen of overmorgen zal ik horen of ik door mag naar de 2e ronde *nagelbijt*

Christine zei

Hey Sistah! Ik kon helaas geen Tenimyu vinden dus we hebben allemaal foute Take-That & Bon Jovi muziek gezongen XD Maar ga volgende keer weer proberen het te vinden!

Heel veel succes met je jobsearch, laat me weten hoe het afloopt! Ik duim voor je!

Liefs,
Chris